11 Kasım 2010 Perşembe

duydunuzmu beni mimlemişler

bu bir blog oyunu galiba
garip alışkanlıklarımızı ve yapamadıklarımızı 7 maddede anlatmam isteniyo
beni kimmi mimledi sevgili gülsence
e bende sıralayım bari

*saat 10.00 olmadan kahvaltı yapamam

*örgü oyuncak yapmaya daldığım zaman yemek yemeyi unutuyorum

*hayır demekte acayip zorlanıyorum

*yaşanan olumsuzlukları çabuk unuturum

*çay içmeyi yanımda eşlik eden varsa çok severim,yoksa ağzıma sürmem

*ben televizyonu seyretmem dinlerim:))mutlaka elimde bir iş olur

*sık sık sevdiklerimi kaybetme korkusu yaşarım

tamamdır
şimdide benim mimlemem gerekiyo birilerini

-esra yıldız

-gülseyhan

-fedai28

-yasemin kale

-oyuncakcı nine

-hayal arkadaşlarım

-evin neşesi örgü oyuncaklar

10 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Canım aldım mimimi gidiyorum. Teşekkür ederim.

All So Cute dedi ki...

noldu?

sevgi uygur dedi ki...

ee hayırlı uğurlu olsun o halde
bakalım o mimle sen kimleri mimliceksin:)))

sevgi uygur dedi ki...

all so cute
bu bir blog arkadaşlıkları arasında uygulanan bir oyun gibi bişey mimlenmek tabiri haklısın biraz sert olmuş,ebe sensin dergibi bişey:))))

yaseminkale dedi ki...

eyvahh mimlenmişim:))

sevgi uygur dedi ki...

yasemin al mimi koş kız ebe sensin:)))))

MAYdesignorg dedi ki...

SÜPERSİN TRT DE SENİ SEYRETTİM OYUNCAKLAR VE BURADA YAPTIKLARIN HARİKALAR ELLERİNE SAĞLIK İZLEMEYE ALDIM :)

Adsız dedi ki...

selam blogunuzu çok begendim sizi TRT 1 deki programda seyrettim çok güzel şeyler yapmışınız başarılar dilerim sevgiyle kalın ...... Merve

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

ana mimlenmiişim nolcek şimdi :) bizde yanıtlamayılım dimi hemen :)

sevgi uygur dedi ki...

hepinize çok teşşekkür ediyorum,emin olun başarımda bu güzel destekleyici mesajlarınızında payı büyük....