12 Aralık 2010 Pazar

göznurunun sevgi kelebeği güldem hanım


9 yorum:

Filiz dedi ki...

merhaba Sevgi hanım,sizi trt de izledim ,ne kadar güzel çalışmalarınız var,çok beğendim:)özellikle temalı yastıklarınıza bayıldım..ben de amigurumiye yeni başladım,blogunuzu izlemeye alıyorum,eminim çalışmalarınızdan istifade edeceğim:)
beni ziyaret ederseniz çok sevinirim:)
filizinevi.blogspot
sevgiler

sevgi uygur dedi ki...

merhabalar
çok teşekkür ederim filiz hanım,tabiki çok sevinirim,bende size hemen geliyorum ziyarete:)))

Esra YILDIZ dedi ki...

sevgiciğim,başarılarının devamını diliyorum .

yoncacamoglu dedi ki...

Sevgicim,
seninle gurur duyuyorum arkadaşım,başarılarının devamını diliyorum...
ismin gibi hep SEVGİYLE KAL...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Sevgi'cim Cuma günü rahatsızdım işe gitmedim. Prpgramlar arasında zaplarken bir baktım sen :)) Harikasın!!! Ne kadar içten ve cıvıl cıvılsın. Başarılarınının katlanarak devamını diliyorum. Gönülden tebrik ederim.

sevgi uygur dedi ki...

çok teşekkür ederim canım,ne güzel bi tesadüf olmuş evde olup izlemen
tekrar teşekkürler iyi dileklerin için:)))

sevgi uygur dedi ki...

esra , yonca ikinizide öpüyorum:)))

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

sevgi hanım sizi trt de izledim çalışmalarınız çok güzel ellerinize sağlık sevgiler

sevgi uygur dedi ki...

çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bloguma:)))