12 Aralık 2010 Pazar

TRT1 de göznurunda


8 yorum:

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

ne mutlu değilmi canım izlemek güzeldi oyuncaklarda güzeldi eline sağlık..
aaaaa arkada pembe kutunun yanında benim tombiliboo var :) ay canım benim güldem hanıma teşekkür etmek lazım :)

asosh dedi ki...

programı bende izledim çok şekerdiniz.yastıklara bayıldım.blogunuzu takibe alıyorum.örgü oyuncak yapan arkadaşları tanımak sevindirici oluyor.
www.asosh1.blogspot.com

sevgi uygur dedi ki...

zehra senin tombiliyi en son gördüğümde atölyeye gidiyodu:)))

sevgi uygur dedi ki...

çok teşekkür ederim asosh
yastıklar benimde favorim:)))

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

:))))

gulseyhan dedi ki...

çok tebrik ederim ama malesef ben kımseyı ızleyemedım senın adına coksevındım basarıların devamını dılerım mımın ıcın tesekkurler

sevgi uygur dedi ki...

güzel dilekleriniz için teşekkür ederim gülseyhan hanım

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

İzledim izledim ;) Harikaydın sevgicim.