31 Mayıs 2011 Salı

şeker kaplumbağa çifti:))













9 yorum:

!Nalan Ünal! dedi ki...

Bu güzellikleri göre göre yeni ilgi alanı olark amigurumiyi seçtirdiniz bana:)Ellerinize sağlık. Resimdekiler kaç numara tığ ve hangi iple örüldü?

sevgi uygur dedi ki...

:)e ne mutlu bize o halde...
tığ no:2
genelde bon bon lüks

Nalan Ünal dedi ki...

Teşekkür ederim:)

asosh dedi ki...

çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık

sevgi uygur dedi ki...

asosh:teşekkür ederim

03bellinda dedi ki...

uzun zamandır bloğunuzun sessiz izleyicilerindenim yaptıklarınızı çok beğeniyorum birazda nasıl yaptığınızı anlatsanız çok sevineceğim:)

sevgi uygur dedi ki...

(03bellinda)beğenmenize çok mutlu oldum.inanın sizin kadar bende istiyorum:)fakat sayılı çalışmadığım için zor oluyo yapılışını yayınlamak,yinede sizler için bikaç deneme yapıcam en kısa zamanda.başarılı olursam devamı gelir:)

03bellinda dedi ki...

heyecanla bekliyorum:) bende oğlumda:)

nilgünün dünyası dedi ki...

ne güzel şeyler yapmışsınız elinize sağlık izlemeye aldım takipteyim artık sizide beklerim bloguma